Zgodnie z Ustawą o Prawie Konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Odstąpienie od umowy może zostać złożone za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie nobleer.pl lub na e-mail biuro@nobleer.pl
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa uważana jest za niezawartą w stosunku do produktu.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać oryginalne nienaruszone metki.
Produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta, takie jak grawer lub produkty sprowadzone na specjalne zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi
Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem
W przypadku chęci dokonania zwrotu biżuterii z kamieniami szlachetnymi lub perłami, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą, ponieważ zgodnie z powyższym punktem niniejszego Regulaminu, zwroty biżuterii z kamieniami szlachetnymi lub perłami ze względu na ich indywidualny charakter lub właściwości, nie podlegają zwrotowi.
W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny +48 17 853 54 74 lub mailowo biuro@nobleer.pl
Zwrotu można dokonać za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub osobiście na adres:
Salon Jubilerski Nobleer ul Kościuszki 13 35-030 Rzeszów